Sprievodca nákupom - Sage Refurbished

Čo znamená repasované?
Repasovaný kávovar sa líši od použitého. Repasovaný kávovar znamená, že bol funkčne zrekonštruovaný do nového stavu. To neznamená, že kávovar je 100 % nový, ale je funkčne ako nový.

Odkiaľ pochádzajú?
Naše espresso kávovary pozostávajú z predtým vráteného a reklamovaného tovaru. Všetky espresso kávovary prechádzajú sériou testov, vymieňajú sa opotrebované komponenty a vymieňajú sa aj ďalšie elektrické komponenty, ktoré vykazujú známky opotrebenia. Predtým, ako espresso kávovary predáme, prechádzame dôkladnou kontrolou kvality a delíme ich na dve rôzne úrovne stavu. Viac informácií o našich úrovniach stavu nájdete nižšie.

Rovnaké podmienky ako pri novom
Na všetky naše espresso kávovary bez ohľadu na stav získate 12-mesačnú záruku a 14-dňové právo na odstúpenie od zmluvy.
Hodnotenie stavu
Všetky espresso kávovary, ktoré dostávame, majú rôznu úroveň opotrebenia, a preto vykonávame kontrolu kvality, pri ktorej kávovary hodnotíme podľa stavu. barista-espresso.vidieť Ponúkame dva rôzne stupne stavu. „Ako nový“ a „Dobrý“. Bez ohľadu na to, ktorý stav si vyberiete, stroj je vnútorne kompletne zrekonštruovaný, a preto garantujeme, že stroj je funkčne ako nový. Stav je založený iba na vonkajších známkach používania.

Ako nové
Kávovar na espresse vykazuje drobné známky používania, ktoré sú viditeľné len z určitých uhlov. Škrabance sú zvyčajne iba na prednej strane odkvapkávacej misky a sú extrémne malé, vďaka čomu je ako nový.

Dobré
Kávovar na espresso zvyčajne nesie zjavné známky používania a môže mať drobné škrabance, preliačiny a nerovnosti na hranách.

Zbaľte s ohľadom na klímu!
Podľa viacerých štúdií je kartón najšetrnejším obalom pre klímu. Preto sú všetky naše kávovary balené v 100 % kartóne, ktorý je prispôsobený pre naše produkty.
4 dôvody, prečo by ste mali zvážiť rekonštrukciu namiesto novostavby

Udržateľnejšia spotreba

Lacnejšie pre vás

Lepšie pre klímu

Rovnaké podmienky ako pri novom
Na všetky naše espresso kávovary získate 12-mesačnú záruku a 14-dňové právo na odstúpenie od zmluvy.
Máte ďalšie otázky alebo obavy?
Ak máte akékoľvek otázky týkajúce sa našich repasovaných espresso kávovarov alebo akékoľvek iné otázky, neváhajte nás kontaktovať vyplnením kontaktného formulára alebo nám zavolajte priamo na číslo (+46) 08-420 026 55 potom vám pomôžeme.