Preskočiť na obsah

Obchodné podmienky

Obsah

  1. Všeobecné podmienky
  2. Cenová politika, výpočet DPH a objednávka
  3. Dodanie a preprava
  4. Právo na odstúpenie od zmluvy, vrátenie a výmena
  5. Reklamácie a záručné podmienky
  6. Spori a platné právo
  7. Obmedzenie zodpovednosti
  8. Oznámenie pre zákazníkov mimo EU
  9. Informácie o produkte
  10. Zmeny podmienok
  11. Osobné údaje a ochrana súkromia
  12. Pomôžte nám pomôcť vám

1. Všeobecné podmienky

Na to, aby ste mohli nakupovať na Barista a Espresso (www.barista-espresso.se a pridružené domény) musíte mať viac ako 18 rokov. Kúpna zmluva sa uzatvára, keď bola vaša platba schválená pri objednávke v našom internetovom obchode.

Ak použijete osobné údaje inej osoby bez jej súhlasu a to vedie k ekonomickej alebo inej škode pre Barista a Espresso, bude to nahlásené polícii.

Vyhradzujeme si právo zastaviť predaj.

Ak je transakcia označená ako riziková, vyhradzujeme si právo požadovať ďalšie overenie identity prostredníctvom truid.app. Je samozrejme vaším právom odmietnuť, ale je naším právom odmietnuť predaj tiež.

2. Cenová politika, výpočet DPH a objednávka

2.1 Cenová politika: Pri pokladni sa ceny v našom obchode prepočítavajú na miestnu (európsku) menu, švajčiarsky frank, nórske koruny a britské libry v závislosti od vašej dodacej adresy (nie vašej geografickej polohy!).

2.2 Výpočet DPH: Pre všetkých zákazníkov v EU ceny zahŕňajú DPH, ktorá sa vypočítava podľa miestnej sadzby DPH v závislosti od vašej dodacej adresy. Sadzby DPH sa líšia medzi rôznymi krajinami. Ak chcete vidieť svoju cenu so správnou DPH, použite výber krajiny v našom obchode (v pravom hornom rohu stránky).

Ak nepoužívate správnu doménu pre svoju krajinu, keď pridávate položky do svojho nákupného košíka, správna mena a sadzba DPH sa aj tak použijú pri pokladni v závislosti od vašej dodacej adresy.

2.3 B2B v EU: Môžeme dodávať iným spoločnostiam v EU bez účtovania DPH, ale to si vyžaduje platné číslo DPH od spoločnosti, aby to bolo možné.

**2.4 Zákazníci mimo EU, v Nórsku, Švajčiarsku a Spojenom kráľovstve nebudú od nás účtovaní žiadne DPH na Barista Espresso, pretože nevyberáme DPH pre tieto krajiny. Ceny v našom obchode pre tieto krajiny sú preto nižšie (bez DPH), a zákazníci v týchto krajinách sú zodpovední za platenie akýchkoľvek colných poplatkov a DPH, ktoré sa účtujú pri hranici.

2.5 Objednávka: Po dokončení objednávky vám bude zaslané potvrdenie na vašu e-mailovú adresu. Potvrdenie obsahuje všetky podrobnosti o produktoch, cenách, fakturácii a dodacej adrese.

Na konci tohto e-mailového potvrdenia nájdete odkaz, prostredníctvom ktorého si môžete stiahnuť faktúru.

Ak je v potvrdení objednávky nejaká chyba, okamžite nás kontaktujte e-mailom na info@barista-espresso.se.

V prípade nedostatku zásob alebo nesprávneho stavu zásob si Barista a Espresso vyhradzujú právo zrušiť váš nákup. V takýchto prípadoch vás budeme kontaktovať e-mailom, aby sme vyriešili problém.

Náklady na dopravu môžu byť pridané, sú založené na mieste dodania a hmotnosti a sú vypočítané pri pokladni. Barista a Espresso si vyhradzujú právo opraviť chyby, ako sú informácie o cenách, akcie, zľavové kódy alebo informácie o produktoch, ktoré môžu byť zobrazené online alebo v obchode.

2.6 Možnosti platby:

Používame niekoľko metód platby, ktoré sú uvedené nižšie:

• Platobná karta / kreditná karta (Visa, Mastercard, Maestro, Amex, Union Pay).

• Apple Pay

• Google Pay

• Shop Pay (od Shopify)

• Klarna Pay Later, Pay Now, Slice It, dostupné pre zákazníkov v Rakúsku, Fínsku, Nemecku, Holandsku, Spojenom kráľovstve, Dánsku, Nórsku, Švédsku

• Bancontact

• Ideal

Pre platby priamo na náš bankový účet nás prosím najprv kontaktujte.

Pre medzinárodné bankové prevody používame tiež Wise.com.

Zvyčajne si len rezervujeme platobnú sumu na vašej karte a účtujeme sumu, keď sme si istí, že môžeme doručiť vašu objednávku alebo ak sme sa dohodli so zákazníkom, že produkt musí byť objednaný. Pri zrušení jednoducho zrušíme rezerváciu.

3. Doručenie a doprava

3.1 Globálna doprava:

Barista Espresso / Machiels Nordic AB zasiela produkty po celom svete z nášho obchodu.

Existujú určité obmedzenia prepravy:

Existujú však obmedzenia od výrobcov: niektoré espresso stroje a mlynčeky, ktoré sú navrhnuté pre EU trh, nie sú určené na predaj zákazníkom mimo EU, napríklad v USA, z rôznych dôvodov.

Zákazníci v EU a mimo neho:

Zákazníci v EU môžu automaticky dokončiť nákup, pretože náklady na dopravu sú vypočítané pre všetky krajiny EU, Švajčiarsko, Nórsko a Spojené kráľovstvo.

Zákazníci v iných krajinách musia najprv kontaktovať nás a informovať nás, čo plánujú kúpiť a uviesť dodaciu adresu, aby sme mohli získať cenovú ponuku na dopravu od našich kuriérskych spoločností.

3.2 Čas spracovania:

Naša doba spracovania je do 24 hodín za normálnych okolností, s maximálnym časom 2 dni, keď máme veľa objednávok na spracovanie, a môže to byť dlhšie počas sviatkov.

Objednávky vykonané počas víkendov a piatkových popoludní budú odoslané v pondelok alebo utorok.

3.3 Osobný odber u nás:

Ponúkame možnosť vyzdvihnúť objednávky u nás a našich dodávateľov v Švédsku pre väčšinu produktov, pokiaľ je produkt na sklade. Aby ste si vyzdvihli svoju objednávku, vyberte "Osobný odber" ako spôsob dopravy pri pokladni. Kontaktujte nás na info@barista-espresso.se po dokončení nákupu. Nezabudnite si priniesť platný doklad totožnosti, keď si vyzdvihnete svoj balík. Ak si niekto iný vyzdvihuje balík za vás, musia predložiť váš doklad totožnosti aj svoj.

Cena: Vždy zadarmo (t.j. žiadne poplatky za dopravu)

3.4 Spôsoby dopravy/kurérske služby:

Používame Postnord Švédsko, UPS, DHL, DB Schenker a FedEx a vždy poskytujeme sledovacie číslo.

3.5 Doručenie:

• Doba dodania je 1–5 dní v rámci Švédska (normálne, v závislosti od vzdialenosti a toho, ako sú kurérske služby zaneprázdnené) a môže byť dlhšia mimo Švédska. Produkty objednané na požiadanie trvajú dlhšie: v priemere 1–2 týždne.

• Doručenie na najbližšie výdajné miesto pre zadanú adresu. Vaše tovary budú odoslané na najbližšie výdajné miesto k zadanej adrese. Keď balík dorazí na výdajné miesto, dostanete oznámenie a môžete si vyzdvihnúť svoj balík s ID a sledovacím ID alebo štvormiestnym kódom. Vyzdvihnutie môže byť vykonané osobne alebo prostredníctvom zástupcu. Zástupca musí predložiť svoj vlastný doklad totožnosti a doklad totožnosti kupujúceho.

Na ochranu pred podvodmi si vyhradzujeme právo doručiť na najbližšie výdajné miesto, kde je vždy potrebný doklad totožnosti pri vyzdvihnutí. Táto služba však nie je vždy možná, pretože kurérske služby túto možnosť nie vždy ponúkajú. V takýchto prípadoch doručíme priamo k vašim dverám.

Ak dôjde k oneskoreniu v dodaní (bez toho, aby sme vás informovali o dlhšej dobe dodania), kontaktujte nás na info@barista-espresso.se.

3.6 Nesprávne doručenie:

Ak dostanete tovar, ktorý ste si neobjednali, kontaktujte našu zákaznícku službu na info@barista-espresso.se a my vám pomôžeme vrátiť tovar.

3.7 Poškodenie počas prepravy:

Ak zistíte poškodenie vášho balíka, okamžite to nahláste na info@barista-espresso.se . Odporúčame, aby ste neprijímali poškodený balík, pretože ho už nie je možné sledovať k prepravcovi. Ak objavíte poškodenia po otvorení balíka a dajú sa spojiť s prepravou, okamžite nás kontaktujte na Barista Espresso.

3.8 Zodpovednosť:

Nezodpovedáme za ekonomické škody spôsobené oneskoreniami prepravnými spoločnosťami.

3.9 Výpočet nákladov na prepravu:

Náklady na prepravu sa vypočítavajú na základe hmotnosti balíka a destinácie.

4. Právo na odstúpenie, Vrátenie a Výmene

4.1 Všeobecné informácie o práve na odstúpenie a výmeny

Na barista-espresso.se máte 14-dňovú lehotu na odstúpenie od zmluvy pri nákupe v našom internetovom obchode. Môžete vrátiť tovar do 14 dní od prevzatia a získať plnú náhradu. Produkt musí byť v pôvodnom stave — nesmie byť používaný, ale môže byť rozbalený a dôkladne skontrolovaný. Produkt musí byť vrátený dobre zabalený v pôvodnom obale, a je dôležité, aby dorazil nepoškodený. V tomto prípade ste zodpovední za to, aby sme dostali tovar a za zaplatenie nákladov na vrátenie. V mnohých prípadoch môžeme pre vás zariadiť prepravný štítok.

Právo na odstúpenie sa nevzťahuje na darčekové poukazy, spotrebný tovar, potraviny alebo tovar, ktorý bol objednaný špeciálne pre zákazníka.

Zákazníci mimo EU: Bohužiaľ, nemôžeme ponúknuť 14-dňovú lehotu na odstúpenie z dôvodu možných colných otázok týkajúcich sa DPH a dovozných daní. Udržiavame však 1-ročnú záruku na všetky naše produkty, ale náklady na prepravu pre opravy sú na zodpovednosti zákazníka.

Pre ďalšie podmienky a praktické zaobchádzanie s vrátením tovaru si pozrite časť Správa vrátenia nižšie. Môžete tiež vrátiť produkt priamo k nám; pozrite si časť Správa vrátenia pre podrobnosti.

Viac informácií o švédskej legislatíve týkajúcej sa nákupov na diaľku nájdete na webovej stránke Úradu pre ochranu spotrebiteľa.

Alebo si prečítajte o svojich právach na oficiálnej stránke EU:

https://europa.eu/youreurope/citizens/consumers/shopping/shopping-consumer-rights/index_sv.htm

4.2 Zrušenie objednávky

Ak chcete zrušiť objednávku, ktorú ste urobili, kontaktujte našu zákaznícku službu čo najskôr na info@barista-espresso.se. . Ak už bola vaša objednávka spracovaná a odovzdaná prepravnej spoločnosti, nie je možné ju zrušiť a ste povinný prijať svoju objednávku. Ak chcete zrušiť svoj nákup po prijatí tovaru, platí bežné právo na odstúpenie od zmluvy a podmienky spracovania vrátenia. Právo na odstúpenie platí od dňa, keď prijmete objednaný tovar. Pre viac informácií o práve na odstúpenie si prečítajte časť 4.4.

4.3 Právo na výmenu

Do 14 dní máte právo vymeniť svoj produkt za iný tovar v našom internetovom obchode. Právo na výmenu platí, ak je produkt v pôvodnom stave - nesmie byť použitý, ale môže byť rozbalený a dôkladne skontrolovaný. Produkt musí byť vrátený dobre zabalený v pôvodnom obale a je dôležité, aby dorazil nepoškodený. V takýchto prípadoch ste zodpovední za náklady na vrátenie. Ak produkt, ktorý chcete vymeniť, stojí viac ako pôvodný, zaúčtujeme vám rozdiel a akékoľvek ďalšie náklady na prepravu. Ak nový tovar stojí menej ako pôvodný, vrátime vám rozdiel rovnakou platobnou metódou, ktorá bola použitá pri nákupe. Ak chcete vymeniť svoj tovar, kontaktujte info@barista-espresso.se pre pomoc.

4.4 Právo na odstúpenie

Máte vždy právo zrušiť svoju objednávku do 14 dní bez udania dôvodu. Lehota na odstúpenie začína od dňa, keď ste prijali posledný tovar vo svojej objednávke. Kontaktujte našu zákaznícku službu na info@barista-espresso.se pre pomoc s právom na odstúpenie.

Keď využijete svoje právo na odstúpenie, vrátime vám všetky platby od vás, vrátane nákladov na naše štandardné prepravné možnosti, po tom, čo prijmeme tovar a skontrolujeme ho.

Ak je tovar a obal v rovnakom stave ako keď sme ho poslali a tovar nebol použitý, okamžite vám vrátime plnú sumu mínus náklady na vrátenie, ak sme sa postarali o vrátenie.

Musíte vrátiť alebo odovzdať tovar nám bez zbytočného odkladu a najneskôr do 14 dní od dátumu, keď ste nás informovali o svojom odstúpení.

Ak ste použili produkt a napriek tomu chcete zrušiť nákup, môžeme zvážiť vrátenie produktu, ale to môže viesť k zníženiu hodnoty, za ktoré ste zodpovední. Takéto prípady sa posudzujú individuálne.

Právo na odstúpenie sa nevzťahuje na darčekové poukazy, spotrebný tovar, potraviny a produkty, ktoré boli objednané špeciálne pre zákazníka.

Zákazníci mimo EU: Bohužiaľ, nemôžeme ponúknuť 14-dňovú lehotu na odstúpenie z dôvodu možných colných otázok súvisiacich s DPH a dovoznými daňami. Udržujeme však 1-ročnú záruku na všetky naše produkty, ale náklady na prepravu opráv sú na zodpovednosti zákazníka.

Pre B2B zákazníkov neplatí rovnaké právo na odstúpenie od zmluvy ako pre súkromných zákazníkov. Podľa Zákona o predaji nemajú B2B zákazníci možnosť vrátiť tovar len na základe zmeneného názoru. Neakceptujeme vrátenia od B2B zákazníkov za zrušené nákupy, pokiaľ sa nedohodneme inak.

4.5 Správa vrátenia cez zákaznícky servis

Pre vrátenia musíte kontaktovať náš zákaznícky servis na info@barista-espresso.se. Vrátenie tovaru musí byť vždy potvrdené s potvrdením objednávky. Ste zodpovední za to, aby tovar dorazil nepoškodený k nám, čo je dôležité, ak sa rozhodnete vrátiť produkt inou metódou ako tou, ktorá bola použitá pri dodaní. Uistite sa preto, že je tovar dobre zabalený a v originálnom balení.

Pre schválené záruky a reklamácie pokrýva Barista a Espresso všetky náklady, vrátane prepravy. Keď využijete právo na odstúpenie od zmluvy, ste zodpovední za náklady na vrátenie. Máte tiež možnosť vrátiť produkt priamo do jedného z našich skladov v Švédsku; pozrite si ďalšie informácie nižšie.

Vrátenie nie je schválené, kým Barista a Espresso nepreskúmajú tovar. Pre schválené vrátenia a práva na odstúpenie od zmluvy bude vrátenie peňazí vykonané rovnakou platobnou metódou, ktorá bola použitá pri nákupe. Ak vrátenie nie je schválené alebo ak balík nie je vyzdvihnutý (na mieste výdaja), bude účtovaný administratívny poplatok vo výške 350 SEK. Tieto vrátenia sa nepovažujú za využitie práva na odstúpenie od zmluvy.

4.6 Správa vrátenia do nášho skladu

Máte možnosť vrátiť produkt priamo do nášho skladu v Järna alebo k jednému z našich dodávateľov. Kontaktujte zákaznícky servis na info@barista-espresso.se. Rovnaké podmienky vrátenia platia ako sú uvedené vyššie - produkt musí byť v nezmenenom stave, v originálnom balení a nesmie byť použitý.

4.7 Výnimky pre nevyzdvihnuté balíky

Váš balík obvykle zostáva na mieste výdaja 7-14 dní po príchode, v závislosti od toho, ktorú prepravnú spoločnosť sme vybrali. Ak si nevyzdvihnete svoj balík v tejto lehote a je vrátený k nám, účtujeme poplatok vo výške 350 SEK za nevyzdvihnuté balíky.

5. Reklamácie a záručné podmienky

5.1 Záruka a reklamácie

U Barista a Espresso máte právo na záruku na všetky tovary a služby, ktoré od nás zakúpite. Záruka platí 1 rok od dátumu, kedy ste produkt prijali. Ako súkromná osoba ste tiež chránení Zákonom o ochrane spotrebiteľa, ktorý vám dáva právo reklamovať do 3 rokov. Švédske zákony o ochrane spotrebiteľa inak platia a môžete si o tom prečítať viac na Webová stránka Úradu pre ochranu spotrebiteľa.

Nemôžeme poskytnúť záruku na spotrebný tovar a potravinárske výrobky.

Nikdy by ste nemali platiť náklady na dopravu alebo vrátenie, ak sa ukáže, že tovar má chybu, ktorá nebola spôsobená vaším nesprávnym zaobchádzaním. Predtým, než podáte reklamáciu, by ste mali vždy kontaktovať náš zákaznícky servis na info@barista-espresso.se, aby sme mohli problém vyriešiť najlepším spôsobom (pozrite si viac informácií vyššie o spracovaní vrátení). Chyba musí byť nahlásená v primeranom čase po tom, čo ste tovar prijali.

5.2 Záručné podmienky

Záruka na Sage-renovované espresso stroje pokrýva iba funkciu našich espresso strojov, nie kozmetické známky používania. Keďže naše Sage-espresso stroje sú renovované, ponúkame funkčnú záruku na 1 rok od dátumu, keď ste tovar prijali. Funkčná záruka pokrýva chyby vo všetkých mechanických a elektrických vnútorných komponentoch, ako sú vodné čerpadlá, vnútorné hadice, tesnenia, displeje, parné hadice, motorčeky mlynčeka atď. Záruka nepokrýva vonkajšie kozmetické známky používania.

Záruka na všetky ostatné produkty, okrem spotrebného materiálu a potravín, pokrýva ako funkčnosť, tak aj kozmetické poškodenia.

Výnimky: Ak chcete uplatniť svoju záruku a ukáže sa, že chyba bola spôsobená vonkajšími faktormi, ktoré nie sú pokryté zárukou, budete zodpovední za akékoľvek náklady na spracovanie. Barista a Espresso-personál rozhodne, či bola chyba spôsobená výrobnou chybou alebo vonkajšími faktormi po tom, čo k nám produkt dorazil.

Espresso stroje vyžadujú pravidelné odvápnenie a ak sa to neurobí včas alebo ak sa použije nesprávny prostriedok na odvápnenie, môže to potenciálne poškodiť stroje. Ak je chyba spôsobená nedostatočným pravidelným čistením a odvápnením alebo použitím nesprávneho prostriedku na odvápnenie, záruka prestáva platiť.

Ak je stroj zaslaný na opravu a zistíme, že chyba bola spôsobená nesprávnym zaobchádzaním zákazníka, vyhradzujeme si právo účtovať náklady na opravu a dopravu.

Právo na reklamáciu platí bez ohľadu na to, či je chyba viditeľná alebo skrytá, pokiaľ chyba nebola spôsobená nesprávnym používaním produktu. Ak je produkt chybný, Barista a Espresso majú právo odstrániť chybu do 6 mesiacov. Väčšina opráv sa však vykonáva do 2-4 týždňov. Ak sa tak nestane, máte právo na náhradný produkt za chybný tovar. Pri platných reklamáciách vám ako zákazníkovi budú preplatené akékoľvek náklady na dopravu. Reklamácie musia byť podané v primeranom čase. Reklamácie podané do 2 mesiacov po nákupe sa vždy považujú za podané v primeranom čase.

Pre B2B zákazníkov ponúkame 1-ročnú záruku na všetky výrobky od dátumu nákupu. Záruka pokrýva iba chyby, ktoré vzniknú pri normálnom používaní a za podmienok uvedených v používateľskej príručke produktu.

Pri reklamáciách alebo nárokoch na záruku, prosím, kontaktujte náš zákaznícky servis čo najskôr. Vyhradzujeme si právo posúdiť a potvrdiť akékoľvek chyby pred prijatím opatrení. Akékoľvek nároky na záruku sa spracovávajú v súlade s platnou legislatívou a týmito obchodnými podmienkami.

Upozornenie: Právo na odstúpenie od zmluvy pre B2B zákazníkov je absolútne a nemožno ho obísť, ani v situáciách, kde sa produkt ukáže ako demoverzia s predbežnými informáciami a ponukami na kompenzáciu.

Barista a Espresso sa zaväzujú vždy dodržiavať odporúčania Všeobecnej reklamácie (ARN).

Zákazníci mimo EU (a v Nórsku, Veľkej Británii a Švajčiarsku): Žiaľ, nemôžeme ponúknuť 14-dňovú lehotu na vrátenie tovaru z dôvodu možných colných otázok súvisiacich s DPH a dovoznými daňami. Udržiavame však 1-ročnú záruku na všetky naše produkty, ale náklady na dopravu za opravy sú na zodpovednosti zákazníka.

Naše ceny pre zákazníkov mimo EU nezahŕňajú DPH (švédsku DPH). DPH a dovozné dane sú na zodpovednosti zákazníka a pravdepodobne budú účtované na hranici.

6. Spory a platné právo

6.1 Riešenie sporov a pomoc v občianskoprávnych záležitostiach V Barista a Espresso dúfame, že sa u vás ako zákazníka nevyskytnú žiadne spory. Ak by však taká situácia nastala, je možné získať pomoc prostredníctvom spoločnej EU platformy na riešenie sporov. Stránka je špeciálne navrhnutá pre spotrebiteľov, aby mohli nakupovať voľne cez hranice Európy a získať pomoc, ak sa niečo pokazí. Riešiaca stránka EU bola vytvorená pre zákazníkov, ktorí nakupujú online od spoločnosti so sídlom v jednej z krajín EU a cítia, že potrebujú pomoc pri riešení sporu. Navštívte http://ec.europa.eu/consumers/odr/ pre viac informácií.

Švédski zákazníci sa môžu obrátiť na Všeobecnú reklamáciu (ARN), pozri arn.se.

6.2 V prípade sporu sa riadime rozhodnutím ARN alebo zodpovedajúcej organizácie na riešenie sporov.

6.3 Akékoľvek spory týkajúce sa výkladu alebo uplatňovania týchto všeobecných podmienok sa budú vykladať v súlade so švédskym právom.

7. Obmedzenie zodpovednosti

7.1 Nezodpovedáme za nepriamu škodu, ktorá môže vzniknúť na základe produktu. 7.2 Neprijímame zodpovednosť za oneskorenia/chyby na základe okolností mimo kontroly spoločnosti (vyššia moc). Takéto okolnosti môžu zahŕňať pracovné konflikty, požiare, vojny, rozhodnutia úradov, oneskorené alebo chýbajúce dodávky od dodávateľov. 7.3 Neprijímame ani zodpovednosť za akékoľvek zmeny produktov alebo vlastností produktov, ktoré vykonali príslušný dodávateľ alebo výrobca a iné faktory mimo našej kontroly. 7.4 Vyššia moc Udalosti ako vojny, prírodné katastrofy, pracovné konflikty, rozhodnutia úradov, oneskorené dodávky od dodávateľov, nákladné okolnosti a podobné udalosti mimo našej kontroly, ktoré sa nedali predvídať, sa klasifikujú ako vyššia moc. To znamená, že Barista a Espresso sú oslobodené od svojich povinností plniť uzavreté zmluvy.

8. Oznámenie pre zákazníkov mimo EU (a zákazníkov v Nórsku, Švajčiarsku a Spojenom kráľovstve)

Prosím, kontaktujte nás najprv predtým, ako uskutočníte nákup v našom internetovom obchode. Žiaľ, nemôžeme ponúknuť 14-dňovú lehotu na vrátenie tovaru z dôvodu možných colných otázok súvisiacich s DPH a dovoznými daňami. Udržiavame však 1-ročnú záruku na všetky naše produkty, ale náklady na dopravu pri opravách sú zodpovednosťou zákazníka.

Naše ceny pre zákazníkov mimo EU neobsahujú DPH (švédsku DPH). DPH a dovozné dane sú zodpovednosťou zákazníka a pravdepodobne sa účtujú na hranici.

Zákazníci v Spojenom kráľovstve: Minimálna hodnota objednávky je £135. Náš obchod neúčtuje DPH pre zákazníkov mimo EU. Pre objednávky pod £135 musíme účtovať britskú DPH pri predaji, čo náš internetový obchod v súčasnosti nemôže urobiť. Oceňujeme vaše pochopenie.

9. Informácie o produktoch

Vyhradzujeme si právo na akékoľvek tlačové chyby na tejto webovej stránke, ako aj na vypredanie produktov. Negarantujeme, že obrázky verne zobrazujú presný vzhľad produktov, pretože môžu vzniknúť určité farebné odchýlky v závislosti od obrazovky, kvality fotografie a rozlíšenia. Vždy sa snažíme zobraziť produkty čo najpresnejšie.

10. Zmeny podmienok

Vyhradzujeme si právo na zmeny podmienok kedykoľvek. Zmeny podmienok budú zverejnené online na webovej stránke. Revidované podmienky sa považujú za prijaté v súvislosti s objednávkami alebo návštevami na webovej stránke.

11. Osobné údaje a ochrana súkromia

Prosím, pozrite si našu politiku ochrany súkromia pre viac informácií.

12. Pomôžte nám pomôcť vám

Ak máte akékoľvek otázky o produktoch, ktoré ponúkame na našej webovej stránke, prosím, kontaktujte nás najprv predtým, ako zadáte svoju objednávku. Týmto spôsobom môžeme zabrániť odoslaniu produktov, ktoré nemusia zodpovedať vašim očakávaniam. Pomôžte nám pomôcť vám.

Nákupný vozík

Váš nákupný košík je momentálne prázdny

Nakupuj teraz